Tuesday, January 18, 2011

Rahsia Wanita



Tangan
Kita mulakan dari tangan dahulu, fakta mengatakan tangan anggota paling sensitif, tapi sebelum tu sila pastikan tangan anda bersih dahulu sebelum memegang tangan dorang..nanti silap hari bulan pipi korang akan jadi sensitif selepas kena tamparan wanita.

Telinga
Dicium, disentuh atau dihembus nafas kat part memang dorang mudah teransang. pergh..gerenti menggeletar jiwa dan raga dorang. nafas anda hendaklah berbau harum semerbak kasturi, baru romantik...hahahahah

Pinggang
peluk pinggang wanita dengan penuh kelembutan dan kasih sayang..walaupun perut anda mengganggu ketika sesi berpeluk,abaikan..anggap sahaja sebagai penghubung kebahagiaan..baik punyer...

Kaki dan Tapak Kaki
time bermanja-manja usap-usaplah kaki tu.timbulkan suasana yang lebih romantik.

Leher dan bahu
Part yang paling best.sebab paling sensitif . kaum wanita suka disentuh di bahagian ini.syok dorang kata..nak test boleh..tanya kat isteri korang..

Paha
Part Peha ni, dah makin hampir ke daerah  larangan wanita..huhuhu.memang sensitif.ghairah pun ada juga.kl nak rasa sebelum kawen, usap peha korang sendiri dulu..praktis..hahaha..

Buah Dada
Ramas dengan lembut sambil menghisap..pasti bini makin sayang..

Bahagian Sulit
bahagian terbaik dari wanita....I follow...
Hati dan Perasaan
tak boleh lawan..mana tempat yang sensitif, ni lagi dasyat.boleh merajuk sehingga tahap infiniti..jadi kena jaga jugak..

.

0 comments:

Post a Comment

Click Ad3