Sunday, September 11, 2011

Rendang makanan no.1 paling sedap kat dunia




Sesedap stik daging kat hotel ni, satu dunia sudah mengistiharkan rendang daging makanan paling sedap kat dunia..jangan tak tau,janganla bangga makan stik daging lepas ni. Makanan orang kampung je tu.Tp dah diiktiraf dunia.Sapa-sapa yang baca Berita Harian hari ni mesti ada baca pasal artikel ni..Ranking 10 ke atas makanan Malaysia menguasai..ada sate,asam laksa pulau pinang..ada la lagi.nak tau lebih lanjut, boleh la baca di Berita Harian..

Jadi,anak-anak melayu,perlu berasa bangga..mak-mak kita buat makanan paling sedap kat dunia.Tak perlu memperlekehkan lagi..orang luar mana reti nak masak rendang ni..Orang Malaysia je..haa..TERBAIK..i like my mum rendang..

Thursday, September 8, 2011

AStro perlu ke setiap rumah??


Memandangkan hampir semua negeri dah ada astro,apa pendapat anda mengenai astro...adakah di tahap memuaskan?Berbaloi ke bayar bil tiap-tiap bulan hanya nak tengok cerita yg dah di ulang 100x dalam setahun..macam dah tak de cerita je kat Malaysia ni.Apa lah sangat nak tengok sport dengan movie jer.aku tengok cerita p.ramlee tiap2 hari..sama jer,ali baba,seniman bujang lapok,pendekar bujang lapok..sampai aku naik hafal skrip cerita ni dari awal sampai nak tamat..jangan marah aaa...aku cuma harapkan astro dapat cari satu idea untuk memeriahkan lagi siaran di astro,.dah naik bosan jer aku tengok cerita kat astro..berulang-ulang.naik muak dah aku tengok..nak caj lebih,tapi time hujan siaran masih tidak ok..tak berbaloi rasanya dengan caj yg dikenakan tiap-tiap bulan..jadi sebagai langkah bijak,aku dengan rasminya tidak menggunakn perkhidmatan astro..jimat belanja RM6o..buat belanja makan lagi syok,perut kenyang,hati gembira..anda bila lgi....

Click Ad3