6 Rahsia cara Makan yang perlu anda Tahu

, , 2 comments


1 - Makan dengan Tenang.

Seseorang yang makan dengan tenang adalah seorang yang tegas dalam buat satu-satu keputusan. Dia juga adalah seorang yang setia.jadi anda patut bersukur dapat teman seperti dia,walaupun agak kebosanan menunggu si dia habis makan..so sopan....

2- Asyik Belek Makanan

Seorang yang cukup teliti ketika makan.Makanan akan diperhatikan,sisa-sisa tulang di susun rapi.Paa rahsia disebalik tabiat makan macam ni.. dia seorang yang amat serius dan prihatin.bab cinta memang terbaik.





3 - Serius Sangat time Makan

Ketika makan akan memerhatikan kamu dengan renungan mata yang serius.Bertuah badan.Memang dia amat menyanyangi kamu.Setiap saat adalah bermakna bagi dia.Tapi boleh jadikn anda begitu segan nak makan depan dia..kalau anda seorang yg gelojoh,,,kantoi!!!!

4 - Makan Sambil Borak

Makan sambil makan..seorang yang suka berterus-terang.kadang-kadang boleh buat ada merajuk dengna kata-kata dia..Selalu jugalah merajuk..Ada aku kisah....hihihihi

5 - Makan sambil Kerap

Setiap kali time makan bersama,dia pasti tengok jam.Nak cepat,padahal masa masih banyak lagi.Mungkin anda rasa rimas,tapi disebaliknya dia seorang yang amat menitik beratkan masa.So don't worry..

6-Makan Sambil Merungut

Ada saja yang dia komplen.tak sedaplah.kurang menarik la..awas!!!dia memang seorang yang mempunyai cemburu yang sangat kuat.dia memang sayangkn anda,tapi berjaga-jagalah dengan sikap cemburu si dia..




2 comments:

  1. aku kalau makan, suap dalam mulut kunyah sikit telan
    kadang tu x kunyah langsung terus telan.. hahhaha ada 7 rahsia kat sini hihi.


    Blog Bukan Sekadar Tulisan | by Aqmil Lambung

    ReplyDelete