Sunday, April 29, 2012

Bisnes menggunakn google.

haiii u alls...Semoga BERSIH semuanya..apa yang menaiknya entry kali ni.tentunya bukan pasal kes BERSIH 3.0. Ni adalah peluang bina laman web bisnes online di bawah kendalian google dan SKMM Menariknya laman web ini dapat membantu pengusaha-penguasaha IKS tempatan untuk mempromosikan produk secara online dengan kadar bayaran RM23 setahun sahaja. Untuk rujukan boleh klik link ini www.getmybusinessonline.com.my

Ni preview untuk laman web yang baru aku design.template tak banyak pilihan.Sebab blog -e commerce kan.Jadi sabar jer la





Memang menarik dan harga memang berpatutan untuk peniaga-peniaga kecil nak promosikan secara online. Biar lebih meluas perniagaan atau perkhidmatan yang anda tawarkan,. Baru- baru ni,aku buatkn satu blog e-commerce menggunakan link td. Syarat- syarat yang perlu anda untuk mendaftar adalah seperti berikut:

1 -Syarikat sudah berdaftar dengan SSM
2 - TIdak menjalankan produk digital.
3 - Tidak menjual barang terlarang dan sewaktu dengannya.

Buat masa ini google menawarkan pendaftran domain PERCUMA untuk 10 000 pedaftar yang pertama. setakat ni tawaran tu ada lagi tawaran.Sebab aku baru register untuk customer aku tadi.Mungkin esok atau lusa baru dapat publish kat korang.

Sesiapa yang berminat nak jual online,inilah masanya. Anda boleh jimat sehingga RM500 untuk laman web. jika di luar sana ingin memrlukan perkhidmatan macam mana nak buat laman web google ni, aku akan tolong. Dengan caj RM30 sahaja.tak mahal.Yang pentinh anda semua dapat berniaga..

1 comment: