Saturday, April 14, 2012

Engineer Honda menangis tengok orang kita.

Apa sebab Engineer jepun nangis...

 

Korang selalu tengok orang merempit tak..Motor honda EX5 selalu dorang bawa hulu ke hilir. Orang kita memang dilahirkan menjadi insan yang kreatif.. Kalau tak percaya boleh tengok kat design motor yang orang kita buat. Memang gempak...menangis engineer Jepun.

Apa kata kita tengok orang berniaga roti ker,,pekebun-pekebun ke..motor apa yang dorang selalu guna.Motor Honda EX5 bebbb..Tak sangka plak boleh bawa benda berat sebesar alam..mana tak rosaknya tempat duduk belakang. Tapi takpe nak cari rezeki punya pasal boleh diterima.Engineer nangis tersedu -sedu jer...

Orang kita memang kreatif dan suka buat idea bernas. jadi kembangkan bakat anda di tempat yang sepatutnya.Buat sesuatu yang bermakna untuk orang-orang kita.Supaya hidup kita diberkati..Sebab tu Engineer Jepun menangis keinsafan..hihihih


0 comments:

Post a Comment

Click Ad3