Pages

Subscribe:

iklan

Saturday, April 14, 2012

Ruang sempit nak hias Rumah

Ruang sempit..bukan lagi masalah untuk menghias rumah. lagi senang nak hias. Takde pening kepala dah. nak letak perabot yg saiz ciput - ciput jer. Jimat belanja. lagi besar rumah lagi banyak perabot nak letak. Kan dah peniing. .ok jom kita tengok contoh gambar kat bawah ni..ada ok tak??
Peti ais main sumbat jer haa.. macam mana nak dapat idea macam ni. Kalau nak cari satu-satu kat internet bab dekorasi ni memmang letihla kan. Tapi ada satu panduan dekorasi yang memang sesuai sangatlah.

Banyak fokus pada ruang rumah yang saiz sederhana besar dan kecil. Sememamngnya bagus untuk anda. Idea bernas dari seorang yang pakar bab-bab hias ni. Kalau nak suruh eric yang datang setiap rumah anda..memang abis duit dibuatnya.Nak cantik punya pasal kan.Tapi takpe,ni panduan jimat punya.

Nak lebih makulmat cek kat sini sekarang Nak Hias Rumah? Klik Sini!

 Yang penting rumah kita cantik dengan bajet jimat

0 comments:

Post a Comment

Blogger news

Blogroll

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget