Turun berat aku 2 kg awal bulan ni

, , No Comments
Dah makan ka belum????Kalau belum pergilah makan. perut lapar kalau tak di isi boleh jadi gastrik tau. Nasihat dari aku ni. Tapi alhamdulillah aku belum kena lagi. Sebab asal lapar jer aku makan. Sampai terkejut bila timbang berat dah naik 97kg...waaaaa..manyak terkejut


ada mau pengsan tengok berat aku macam ni kan...sipi-sipi lah dah nak capai 100kg

Dah setahun lebihla aku dengan berat macam tu. Berat tak.tapi still boleh lari laju lagi.Cuma mengah dia lah yang aku tak tahan..hahahaha..Maklumlah bawak berat 2kali ganda dari asal. Nak tau punca berat naik macam ni. Sebab dulu aku injured kat peha lepas main handball. Ni pun nak main futsal pun takut-takut lagi.

pssst..iklan jap..YUNA mintak tolong ni...dia suruh klik kat sini untuk info  http://tinyurl.com/7nfebp7

2 bulan lepas baru layan main futsal. 2x seminggu. Tak larat woo mula-mula. Pening kepala pon ada. Sekarang ni aku dah boleh sepak macam Safee Sali..kalau sepak macam Rooney tu tunggu badan aku turun lagi 10kg..hahahah

Nak jadikan cerita, bila dah banyak keluarkan peluh kat badan aku ni, berat aku dah mula kurang sikit-sikit. Kena jaga bab makan ni. Tapi kalau dah kat rumah...waa.baik punya.Apa-apa pun, sarapan pagi jangan tinggal yer kawan-kawan. Sarapan pagi dapat mengurangkan berat badan.Kalau tak caye try la.

Nak info lebih..aku ikut panduan diet extreme . jadi berjaya kurangkan 2kg dalam masa 2 bulan tanpa Jus mate 5 dan sebagainya..Boleh jer.tak der maslah..janji usaha.Kalu sit up pagi-pagi pun malas,macam mana nak dapatkan perut yg berpetak-petak..



0 comments:

Post a Comment