nice click!

Pages - Menu

Click Now

Sunday, March 31, 2013

Dah Berjaya Tebus Rebet SKMM Telefon Pintar

      SKMM Rebate RM200 Smartphone (telefon pintar 3G) Pakej Komunikasi Belia. SKMM.

Hai semua..Tahun ni sibuk dengan macam-macam rebet dari kerajaan. BR1M pun aku dapat juga tahun  ni. Maklumlah bujang lagi dengan gaji masih di bawah RM3000. Kira ok la kan dapat.Syarat pun dah cukup

Minggu lepas dengan bangganya akuu dah berjaya tebus rebet SKMM ni. Nasib baik stok telefon pintar ada. Aku pilih Tune Talk punya line, sebab yang lain semua nak pakai bil. Kebetulan aku berjalan-jalan ke TESCO Shah Alam. Sajer nak tengok barang-barang kat situ. Ternampak plak baucer rebet SKMM boleh tebus dengan tunetalk.

Cepat-cepat aku tanya model apa yang ada. Walaupun bukan jenama Samsung, tapi puas hati jugala.Memang kalah Samsung Y. Jadi kepada anda yang masih lagi tercari-cari telefon yang sesuai try taye kat kedai tepon Tesco Shah Alam.

Tryla survey yer..Aku nak layan telefon baru

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online