Monday, April 9, 2012

nak try jadi Model lalalalala...

Walau rupa mu tidak ku kenal tapi lobang hidungmu tetap jadi pujaan hati ku

 Mesti korang ingat trademark ayat ni...mestilah. ayat filem seniman bujang lapok. Tapi tu bukan ceritanya. ni nak kongsi cerita pasal nak jadi model sambilan..masyuk wooo..Tapi nak jadi model tidak semudah A-B-C. kena ada step dia.

Cuba bayangkan jika anda seorang model...glamor tak?dapat sponsor lagi.jadi model baju kat majalah Maskulin ke, Wanita ke..ok tu. Menjadi model secara sambilan, memang lumyan beb,jika kena pada tempatnya. Selalunya menjadi model ni kena ada shape body yang menarik, muka yang menawan, senyuman yang manis dan gaya gerak badan yang neutral.

Macam - macamlah plak kan....kalau takde panduan pun susah juga kan. tadi di facebook ada seorang kawan aku.pergh..body macam model.Rupa-rupanya dia bergiat jadi model sambilan dah. Dulu muka takdelah sehensem Aaron aziz . huhuhu..

Dia kata dia ikut panduan Rahsia model sambilan . macam -macam tips kena ikut. barulah body shape baik punye.barulah penaja fesyen senang nak bagi muat baju tu.tak de terlebih kain. Ok, dia juga ada pesan,kalau ada kawan-kawan yang berminat nak buat potfolio pasala model dia akan tolong, jadi untuk memudahkan korang aku siap bagi link



lebih lagi dari tu, dapat lagi sentuhan gambar dari art network beserta diskaun dari phographer Azren Ahmad.Dia bagi diskaun  50%..Ni nak tolong sapa-sapa yang berminat nak jadi model la..janji korang berjaya...peace yoooo

No comments:

Post a Comment