Wednesday, December 12, 2018

Cara Buat Duit Online Cecah USD $1000 Sepanjang Tahun 2018

Setelah beberapa bulan mempromosikan produk Clickbank, dalam tak sedar aku sudah berjaya menjana income sehingga $1000 pada tahun 2018. Antara percapaian terbaik sepanjang aku menyertai program Affiliate Clickbank.

 

Tahun 2018 adalah tahun permulaan income USD bergerak ke depan. Ramai yang kurang yakin dengan Panduan CB Method. 

Aku cuba juga sehingga berjaya. Bermula dari nilai $0 sehingga mencapai $1000. Bagi aku berbaloi dapatkan panduan ni. Dalam Post Tip Jana Income USD Dengan Clickbank Affiliate aku ada menyentuh panduan CB Method.

Skrinshot di atas menunjukan bagaimana proses payout berlaku dalam clickbank. Ada masa aku set payout $50, ada masa payout $100. Bergantung pada keperluan. Kalau sesak duit, keluar awal la kan..hahaha.

Bagi yang masih sangsi mengenai Panduan CB Method ni, aku sarankan beli dahulu. Sebelum harga akan dinaikkan lagi. Buat masa ni masih lagi RM250. Ada jaminan wang 60 hari, jika anda rasa panduan ini macam tak sesuai dengan jiwa anda.

Azam baru aku 2019, nak hasilkan income RM2000 setiap bulan dengan Clickbank. Apa azam anda akan datang?

No comments:

Post a Comment